دیدار سرپرست وزارت کار و امور اجتماعی با رییس کشوری مؤسسهٔ حفاظت از اطفال

publish
سه‌شنبه ۱۳۹۸/۲/۲۴ - ۷:۱۶
1

کابل: 23/2/1398

محترم سید انور سادات؛ سرپرست وزارت کار و امور اجتماعی با «اونو ون منن/ONNO VAN MANEN» رییس کشوری مؤسسهٔ حفاظت از اطفال (Save the children) دیدار نمود.

در این دیدار که در دفتر سرپرست وزارت کار و امور اجتماعی صورت گرفت؛ آقای «منن» ضمن تبریکی موقف جدید به سرپرست این وزارت، از روابط نیک آن سازمان از گذشته‌های دور بدین‌سو با دولت افغانستان و به ویژه با وزارت کار و امور اجتماعی یادآور گردیده؛ افزود که در سال روان میلادی، صدمین سالگرد ایجاد آن مؤسسه را بزرگ‌داشت خواهیم نمود. وی اظهار داشت که مؤسسهٔ یادشده از سال 1976 میلادی تا اکنون در افغانستان مصروف فعالیت بوده و از این پس نیز با این کشور به همکاری‌های شان ادامه خواهند داد.

رییس کشوری مؤسسهٔ حفاظت از اطفال؛ تصویب قانون حمایت از اطفال را به رهبری وزارت کار و امور اجتماعی خجسته‌باد گفته، وعده سپرد که در تطبیق و آگاهی‌دهی مردم از این قانون، همکاری‌ لازم خواهند کرد.

در این نشست؛ هر دو جانب، به توظیف یک گروه تخنیکی برای ترتیب، نهایی سازیی و امضای یک تفاهم‌نامهٔ همکاری میان این دو نهاد تا یک‌ماه دیگر، توافق نمودند.

سرپرست وزارت کار و امور اجتماعی؛ ضمن سپاس‌گزاری از همکاری‌های همیشگی آن سازمان با دولت و مردم افغانستان، خواستار گسترش همکاری‌ها میان این دو سازمان جهت رسیدگی به چالش‌های فرا راه کودکان در کشور گردید.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۹:۸
Background image

توزیع مواد خوراکی برای ۴۴ خانوادهٔ نادار و نیازمند در بغلان

قاری نصرت‌الله پارسا؛ رییس کار و امور اجتماعی ولایت بغلان می‌گوید که برای ۴۴ خانوادهٔ نادار و نیازمند در آن ولایت، ۷ قلم مواد خوراکی را که از سوی اشخاص خیِر کمک گردیده بود، به مستحقین. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۹:۷
Background image

یک‌جاسازی ۲۸ کودک رد مرزی با خانواده‌های‌شان در ولایت‌های سرپل و فاریاب

بیست و هشت تن از کودکان رد مرزی کشور ایران (۱۴ تن در ولایت سرپل و ۱۴ تن دیگر در فاریاب) که به همکاری نهاد حرکت به سوی مصئونیت (MPO) و دفتر وارچایلد از نیمروز و هرات به ریاست‌های کار و. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۹:۴
Background image

یک‌جاسازی ۶ کودک رد مرزی با خانواده‌های‌شان در فاریاب

شش‌تن از کودکان رد مرزی کشور ایران که از مرکز شهر میمنه و ولسوالی‌های ولایت فاریاب بوده و به همکاری دفتر وارچایلد از هرات به ریاست کار و امور اجتماعی ولایت فاریاب آورده شده بودند، پس از. . .

باز گشت به اخبار