امضای تفاهم‌نامهٔ همکاری میان وزارت کار و امور اجتماعی و مؤسسهٔ وارچایلد انگستان

naweed_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۶/۲۹ - ۲۱:۴۹
Q

 

این تفاهم‌نامه، از سوی ملا عبدالولي څارنوال (حاجي وارث) سرپرست وزارت کار و امور اجتماعی و خلیل احمد فضلجو نمایندهٔ نهاد وارچایلد کشور انگستان به امضا رسید که بر مبنای آن، خدماتی مانند گسترش نهادهای کوچک داخلی، کمک نقدی با خانواده‌ها و کودکان آسیب‌دیده و نگهداری بهتر کودکان ارایه خواهد شد.
ملا عبدالولي څارنوال (حاجي وارث) سرپرست وزارت کار و امور اجتماعی؛ هنگام امضای این تفاهم‌نامه، از مسوولان آن نهاد خواست که تمامی کارهای شان را برابر با مواد مندرج تفاهم‌نامه و مطابق به اصول امارت اسلامی افغانستان به پیش ببرند و از چگونگی پیشرفت کارها به گونه‌ٔ همیشگی به این وزارت گزارش دهند.
سپس،‌ خليل احمد فضلجو؛ نمایندهٔ مؤسسهٔ وارچایلد انگلستان در سخنانی،‌ همکاری حکومت را در ارایهٔ خدمات آن نهاد بسیار ارزنده و ضروری دانسته، ضمن سپاس‌گزاری از وزارت کار و امور اجتماعی، تعهد سپرد که تمامی کارهای شان را در هم‌آهنگی با رهبری این وزارت به پیش برده و از رهنمودهای نیک بزرگان بهره خواهند گرفت.
گفتنی‌است که به اساس این تفاهم‌نامه، در ولایت هرات از سوی مؤسسهٔ وارچایلد انگلستان به ارزش نه صد و سه هزار و یک‌صد و هفتاد و شش/ ۹۰۳۱۷۶ دالر امریکایی در بخش‌های یادشده خدمات ارایه می‌شود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۸
Background image

توزیع ابزار کار برای ۵۱ تن از کارآموزان در تخار

برای پنجاه و یک تن از کارگران روی جاده و آسیب‌پذیر که به اساس هم‌آهنگی ریاست کار و امور اجتماعی ولایت تخار از سوی مؤسسهٔ خدمات انکشافی و رفاهی افغانستان در بخش‌های ترمیم مبایل، خیاطی،. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۴
Background image

یک‌جاسازی ۵۳ کودک رد مرزی با خانواده‌های‌شان در ولایت‌های هرات، فاریاب، غزنی، کندز و کاپیسا

پنجاه و سه تن از کودکان رد مرزی کشور ایران (۲۷ تن در هرات، ۲۱ تن در فاریاب، ۳ تن در غزنی، یک‌تن در کندز و یک‌تن در کاپیسا) که به همکاری نهاد حرکت به سوی مصئونیت (MPO) و دفتر وارچایلد از. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۲
Background image

توزیع بسته‌های پوشاک، برای ۳۰۰۰ کودک نیازمند و آسیب‌پذیر در هرات

به اساس تلاش و هم‌آهنگی ریاست کار و امور اجتماعی ولایت هرات با نهادهای امداد رسان؛ برای سه هزار تن از کودکان نیازمند و آسیب‌پذیر به همکاری دفتر آی آر سی (IRC) در ولسوالی‌های زنده جان و. . .

باز گشت به اخبار