توزيع کمک به یتیمان و خانواده‌های نادار

publish
چهارشنبه ۱۴۰۰/۴/۲۳ - ۱۸:۱۸
1

 

کابل: ۲۳ سرطان ۱۴۰۰ هـ ش
برای پنج‌صدتن از اطفال يتيم و خانواده‌ی نادار و بی‌بضاعت، بسته‌های خوراکی که به کمک مالی سازمان مدد رسان "رابطة العالم الاسلامی" در هم‌آهنگی با وزارت کار و امور اجتماعی تهيه گرديده بود، از سوی معين امور اجتماعی اين وزارت و مسوولان آن مؤسسه به مستحقين توزيع گرديد. 
در گشایش اين برنامه، غلام حيدر جيلانی معين امور اجتماعی در سخنانی؛ جنگ، ناداری و بی‌کاری در کشور را از چالش‌های بزرگ جامعه‌ دانسته، از مسوولان مؤسسه خيريه‌ی رابطة العالم الاسلامی، به‌خاطر کمک‌ شان سپاس‌گزاری نموده، از بازرگانان و دیگر نهادهای کمک کننده‌ نیز خواست تا در اين شرايط دشوار و ناگوار، دست افراد نادار و نیازمند را بگيرند.
سپس، قاری نور زمان شرافت مسوول دفتر کابل موسسه‌ی يادشده، کمک با یتیمان، بی‌نوایان  و ناداران را رسالت اجتماعی همگانی دانست.
آقای شرافت از همکاری و هم‌آهنگی مسوولان و کارمندان اجتماعی این وزارت در بخش شناسايی خانواده‌های آسيب‌پذير سپاس‌گزاری کرده، تعهد سپرد که در آينده نيز اين‌گونه کمک‌ها را هم‌آهنگ و به مستحقین آن توزيع خواهند کرد.
گفتنی‌است که در اين کمک‌ها برای هریک از یتیمان و خانواده‌های نادار به مقدار ۲۴ کيلوگرام مواد خوراکی که در برگیرنده‌ی (آرد، روغن، برنج، لوبيا و بوره) بود، توزيع شد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۸
Background image

توزیع ابزار کار برای ۵۱ تن از کارآموزان در تخار

برای پنجاه و یک تن از کارگران روی جاده و آسیب‌پذیر که به اساس هم‌آهنگی ریاست کار و امور اجتماعی ولایت تخار از سوی مؤسسهٔ خدمات انکشافی و رفاهی افغانستان در بخش‌های ترمیم مبایل، خیاطی،. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۴
Background image

یک‌جاسازی ۵۳ کودک رد مرزی با خانواده‌های‌شان در ولایت‌های هرات، فاریاب، غزنی، کندز و کاپیسا

پنجاه و سه تن از کودکان رد مرزی کشور ایران (۲۷ تن در هرات، ۲۱ تن در فاریاب، ۳ تن در غزنی، یک‌تن در کندز و یک‌تن در کاپیسا) که به همکاری نهاد حرکت به سوی مصئونیت (MPO) و دفتر وارچایلد از. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۲
Background image

توزیع بسته‌های پوشاک، برای ۳۰۰۰ کودک نیازمند و آسیب‌پذیر در هرات

به اساس تلاش و هم‌آهنگی ریاست کار و امور اجتماعی ولایت هرات با نهادهای امداد رسان؛ برای سه هزار تن از کودکان نیازمند و آسیب‌پذیر به همکاری دفتر آی آر سی (IRC) در ولسوالی‌های زنده جان و. . .

باز گشت به اخبار