اطفال؛ به منظور رشد سالم، به ورزش و تفریح نیز نیاز دارند!

publish
شنبه ۱۳۹۹/۷/۱۹ - ۱۱:۳۱
5

اطفال پرورشگاه‌‌ تهیه‌ی مسکن وزارت کار و امور اجتماعی؛ بنا بر دعوت تلویزیون طلوع، در برنامه‌ی لیگ برتر فوتبال افغانستان اشتراک ورزیدند.

آنان ضمن تماشای مسابقات، با تیم فوتبال موسسه‌ی آشیانه به بازی دوستانه نیز پرداختند که تیم پرورشگاه تهیه‌ی مسکن با نتیجه ۳ بر ۱، در برابر تیم فوتبال آشیانه به پیروزی دست یافت.

در بخش دیگر برنامه؛ اطفال پرورشگاه تهیه‌ی مسکن در مسابقات نقاشی نیز اشتراک و هنرنمایی کردند که در نتیجه، ظریف یک‌تن از شاگردان ممتاز پرورشگاه‌ توانست مقام دوم را در هنر نقاشی از آن خود نماید.

گفتنی‌است که برنامه‌ی یادشده با صرف طعام چاشت، نمایش ورزش‌های رزمی، کنسرت و اجرای آهنگ از سوی هنرمندان کشور پایان یافت.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۹:۸
Background image

توزیع مواد خوراکی برای ۴۴ خانوادهٔ نادار و نیازمند در بغلان

قاری نصرت‌الله پارسا؛ رییس کار و امور اجتماعی ولایت بغلان می‌گوید که برای ۴۴ خانوادهٔ نادار و نیازمند در آن ولایت، ۷ قلم مواد خوراکی را که از سوی اشخاص خیِر کمک گردیده بود، به مستحقین. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۹:۷
Background image

یک‌جاسازی ۲۸ کودک رد مرزی با خانواده‌های‌شان در ولایت‌های سرپل و فاریاب

بیست و هشت تن از کودکان رد مرزی کشور ایران (۱۴ تن در ولایت سرپل و ۱۴ تن دیگر در فاریاب) که به همکاری نهاد حرکت به سوی مصئونیت (MPO) و دفتر وارچایلد از نیمروز و هرات به ریاست‌های کار و. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۹:۴
Background image

یک‌جاسازی ۶ کودک رد مرزی با خانواده‌های‌شان در فاریاب

شش‌تن از کودکان رد مرزی کشور ایران که از مرکز شهر میمنه و ولسوالی‌های ولایت فاریاب بوده و به همکاری دفتر وارچایلد از هرات به ریاست کار و امور اجتماعی ولایت فاریاب آورده شده بودند، پس از. . .

باز گشت به اخبار