نشست خبری معین امور‌‌ کار در مرکز رسانه‌های حکومت

naweed_admin
یکشنبه ۱۴۰۱/۸/۱۵ - ۱۴:۳۰
مولوی مخدوم عبدالسلام سعادت؛ معین امور کار در یک نشست خبری در مرکز رسانه‌های حکومت، از سفر اش به شمال افغانستان به رسانه‌ها جزئیات داده و هدف از این سفر به شمال و شمال‌شرق افغانستان را با رسانه‌ها شریک کرد‌. معین امور کار گفت: وی با یک تیم متعهد و متخصص به منظور نهادینه ساختن یک اداره‌ی فعال‌، نظام‌مند و برابر با ارزش‌های اسلامی به شمال افغانستان اعزام شده بود. وی در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران گفت: معضل بیکاری،  یک چالش‌ جهانی و میراث حکومت پیشین به امارت اسلامی افغانستان است. معین امور کار در بخشی از سخنان‌اش اظهار داشت: امارت اسلامی افغانستان به منظور برچیدن چالش بیکاری، برنامه‌های مدون را روی دست گرفته است تا این معضل از میان برداشته شود. گفتنی‌است که مولوی مخدوم عبدالسلام سعادت؛ معین امور کار،چندی پیش به هدایت مقامات عالی رتبه‌ی ا.ا.ا در رأس یک هیئت به شمال افغانستان رفته بود.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۹:۸
Background image

توزیع مواد خوراکی برای ۴۴ خانوادهٔ نادار و نیازمند در بغلان

قاری نصرت‌الله پارسا؛ رییس کار و امور اجتماعی ولایت بغلان می‌گوید که برای ۴۴ خانوادهٔ نادار و نیازمند در آن ولایت، ۷ قلم مواد خوراکی را که از سوی اشخاص خیِر کمک گردیده بود، به مستحقین. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۹:۷
Background image

یک‌جاسازی ۲۸ کودک رد مرزی با خانواده‌های‌شان در ولایت‌های سرپل و فاریاب

بیست و هشت تن از کودکان رد مرزی کشور ایران (۱۴ تن در ولایت سرپل و ۱۴ تن دیگر در فاریاب) که به همکاری نهاد حرکت به سوی مصئونیت (MPO) و دفتر وارچایلد از نیمروز و هرات به ریاست‌های کار و. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۹:۴
Background image

یک‌جاسازی ۶ کودک رد مرزی با خانواده‌های‌شان در فاریاب

شش‌تن از کودکان رد مرزی کشور ایران که از مرکز شهر میمنه و ولسوالی‌های ولایت فاریاب بوده و به همکاری دفتر وارچایلد از هرات به ریاست کار و امور اجتماعی ولایت فاریاب آورده شده بودند، پس از. . .

باز گشت به اخبار