اظهار علاقمندی Expression of Interest

sofia_karimi

Publish Date

Closing Date

وزارت كارو امــور اجـــتماعي از بودجه انکشافی اختیاری دولت تحت  برنامه انکشاف مهارت ها  در نظر دارد جهت کمک به مردم افغانستان از طریق  تمویل خدمات مشورتی ارایه آموزش های فنی وحرفوی برای کوچی ها ، توسط نهاد قراردادی بعد از طی مراحل داوطلبی رقابتی آزاد تطبیق نماید.

جهت تطبیق این خدمات متذکره این  ریاست در جستجوی آنست تا نهاد تطبیق کننده واجد شرایط را به اساس تجربه، ظرفیت کاری، تخصص و با در نظرداشت شیوه های کاری جهت تطبیق اهداف خدمات مشورتی انتخاب مشاور به اساس میتود تدارکاتی خدمات مشورتی بودجه معین ) FBS (انتخاب نماید موسسات علاقمند دارای شرایط ذیل باشند

  • دارای جواز بر حال فعالیت و حد اقل پنج سال تجربه کاری در امور خدمات مشورتی به مبلغ چهارمیلون افغانی (سند جواز فعالیت و کاپی قرارداد های تطبیق شده با اسناد تائیدی از ادارات مربوطه )
  • حد اقل تطبیق یک قرارداد خدمات مشورتی در ساحه ارایه آموزشهای فنی و حرفوی (کاپی قرارداد تطبیق شده با سند تائیدی تطبیف از اداره مربوطه)
  • ظرفیت مالی سالانه به ارزش چهار ملیون افغانی و یا معادل آنرا در یکی ازپنج سال آخیر (گزارش تفتیش مالی/اسناد تصفیه مالیات / حساب بانکی)
  • دارای ساختار مشابه با فعالیت مربوطه (سند ساختار اداره)
  • سند تصفیه حساب مالیاتی سال گذشته

موسسات علاقمند میتوانند که لایحه وظایف خدمات مشورتی مذکور را از ایمیل های ذیل به دست بیاورند

ظرفیت نهادها به رویت اظهار علاقمندی (EOI) و با در نظرداشت توان کاری نهاد ها طبق  شرایط فوق تعین خواهد گردید. ازینرو از نهادهای که در این مرحله واجد شرایط شناخته شده تقاضا بعمل خواهد آمد تا در خواست برای پروپوزل خود را جهت فراهم نمودن خدمات فوق ارسال نمایند.برعلاوه موسسات که دارای جواز فعالیت آموزش های فنی وحرفوی وزارت کارواموراجتماعی نباشد  برای ارزیابی پروپوزل تخنیکی ومالی واجدشرایط شناخته شده نمتوانند

 از نهاد های که متقاضی تطبیق این خدمات مشورتی باشند درخواست بعمل میاید تا اسناد اظهار علاقمندی (EOI) و خلاصه فعالیتهای (Fact Sheet) خویش را طبق معیارهای درج این سند مهر نموده الی تاریخ ۲۷/۱۲/۱۳۹۸ ساعت 4 بعد ازظهر به این ریاست  بیاورند .

وزارت کارو امور اجتماعی ، ، ریاست تدارکات ، شماره اطاق 17 منزل اول  تعمیر اول مقابل مارکیت مکروریان اول کابل

شماره مبایل و ادرس الیکترونیکی 0780687130  0766600066 - naeem.turabi19@gmail.com hoshmandrohgar2@gmail.com

 

More tenders

سه‌شنبه ۱۴۰۱/۸/۳ - ۱۴:۳۴
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

            

بدین وسیله به تاسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، وزارت کار و امور اجتماعی در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه و تدارک رنگباب پرنترهای . . .

شنبه ۱۴۰۰/۴/۲۶ - ۹:۴۸
Background image

اعلان دعوت به داوطلبی

عنوان پروژه: پروژه: تدارک روغنیات و فلترباب وسایط مورد ضرورت سال مالی ۱۴۰۰ وزارت کار و امور اجتماعی

 شماره دعوت به داوطلبی: MOLSA/PD/G03/1400 /NCB

وزارت کار و امور اجتماعی از تمام . . .

پنجشنبه ۱۴۰۰/۴/۲۴ - ۱۲:۳۳
Background image

اعلان دعوت به داوطلبی

عنوان پروژه: پروژه: تدارک مواد محروقاتی (چوب بلوط، ارچه، ذغال سنگ و گاز مایع) مرکز و واحد های دومی ضرورت سال مالی۱۴۰۰ وزارت کار و امور اجتماعی

 شماره دعوت به داوطلبی: MOLSA/PD/G01/1400 . . .

Back to tenders