تمامی کارکنان خدمات ملکی باید مسؤلیت پذیر بوده و با مراجعین‌‌ «رویه نیک» داشته باشند

publish
شنبه ۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴۶
3

محترم سید انور سادات؛ سرپرست وزارت کار و امور اجتماعی در برنامه «گذار فرهنگ سازمانی- ادارۀ معتبر، تیم مؤثر و کارمندان متعهد»  که به اشتراک رهبری وزارت، کمیشنران کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، مشاوران و کارشناسان برخی از ادارات دولتی و مسوولان بخش‌های گوناگون وزارت کار و امور اجتماعی راه‌ اندازی گردیده بود، گفت که تمامی کارکنان خدمات ملکی باید مسوولیت پذیر بوده و با مراجعین شان رویه نیک داشته باشند.

آقای سادات افزود: وزارت کار و امور اجتماعی به این اصل و رویکرد متعهد بوده و نخستین ادارهاست که پس از گشایش برنامهٔ گذار فرهنگ سازمانی در کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، آن را برای کارکنان این وزارت راه اندازی می‌نماید.

سرپرست وزارت کار و امور اجتماعی علاوه کرد که تمامی مامورین خدمات ملکی و بخش‌های خصوصی به خاطر ارایهٔ خدمات به هم‌میهنان شان گماشته می‌شوند و لازم است تا با مراجعین‌ خویش رویه نیک نموده و کارهای خود را در کم‌ترین زمان و به گونهٔ بهتر آن انجام دهند.

وی گفت که ما باید مسؤلیت پذیر بوده و به تمامی هم‌میهنان خود در هر زمان از کارکرد‌های خویش پاسخگو باشیم.

محترم میوند رهیاب کمیشنر کیمسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی نیز در این برنامه سخنرانی نموده افزود: نگاه کردن نام اداره و کار کردن به گونهٔ بهتر آن به سازمان، یک ارزش مشترک میان تمامی کارکنان سازمان می‌باشد و باید تمام مامورین خدمات ملکی در جهت پاس‌داری از این ارزش مشترک، تلاش بیشتر و بهتر نمایند.

وی افزود: کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی متعهد است تا در گام نخست پیرامون چیستی و شناسایی این برنامه در تمامی ادارات، آگاهی دهی نموده و سپس به خاطر تطبیق هر چه بهتر آن، با ادارات در بخش برنامه ریزی (پلان‌گزاری) همکاری نماید.

گفتنیاست که در این برنامه؛ از اکادمی علوم، سکتور خصوصی و به نمایندگی از خانمها نیز آگاهان امور دعوت شده بودند که پیرامون «فرهنگ سازمانی از دیدگاه ارزش‌های اسلامی، تکنالوژی معلوماتی  و جندر» میان اشتراک کنندگان و اعضای پنل، بحث همه جانبه صورت گرفته و به پرسش‌ها پاسخ ارایه شد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۸
Background image

توزیع ابزار کار برای ۵۱ تن از کارآموزان در تخار

برای پنجاه و یک تن از کارگران روی جاده و آسیب‌پذیر که به اساس هم‌آهنگی ریاست کار و امور اجتماعی ولایت تخار از سوی مؤسسهٔ خدمات انکشافی و رفاهی افغانستان در بخش‌های ترمیم مبایل، خیاطی،. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۴
Background image

یک‌جاسازی ۵۳ کودک رد مرزی با خانواده‌های‌شان در ولایت‌های هرات، فاریاب، غزنی، کندز و کاپیسا

پنجاه و سه تن از کودکان رد مرزی کشور ایران (۲۷ تن در هرات، ۲۱ تن در فاریاب، ۳ تن در غزنی، یک‌تن در کندز و یک‌تن در کاپیسا) که به همکاری نهاد حرکت به سوی مصئونیت (MPO) و دفتر وارچایلد از. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۲
Background image

توزیع بسته‌های پوشاک، برای ۳۰۰۰ کودک نیازمند و آسیب‌پذیر در هرات

به اساس تلاش و هم‌آهنگی ریاست کار و امور اجتماعی ولایت هرات با نهادهای امداد رسان؛ برای سه هزار تن از کودکان نیازمند و آسیب‌پذیر به همکاری دفتر آی آر سی (IRC) در ولسوالی‌های زنده جان و. . .

باز گشت به اخبار