دیدار سرپرست وزارت کار و امور اجتماعی با رییس مؤسسۀ اکبر

publish
شنبه ۱۳۹۹/۷/۱۹ - ۱۱:۲۴
4

بشیر احمد ته‌ینج؛‌ سرپرست وزارت کار و امور اجتماعی در دیدار با لیزا پیپر رییس مؤسسۀ اکبر در افغانستان، پیرامون چالش‌ها و مشکلات فراراه فعالیت‌های مؤسسات غیر دولتی داخلی و خارجی در کشور بحث نمود.

لیزا پیپر؛ رییس مؤسسۀ اکبر در افغانستان، به مشکلات و چالش‌ها در پیوند به دادن جواز کار به اتباع خارجی در افغانستان، بیمه‌ی بهداشتی اتباع خارجی، جریمه‌های مرتبط به جوازکار، کارآفرینی و مداخله‌ی ریاست‌های ولایتی در گماشته‌شدن کارمندان داخلی در کشور پرداخته، خواهان رسیده‌گی و حل این مشکلات از سوی وزارت کار و امور اجتماعی شد.

سپس، آقای ته‌ینج گفت که ما مکلفیت داریم تا‌ به بهبودی‌ میهن کار کنیم، راضی نگهداشتن و حل مشکلات دوستان و شرکای بین‌المللی از اولویت‌های‌کاری ما می‌باشد و مصمم استیم که نه تنها مشکلات و چالش‌های آن‌ها را حل نماییم؛ بلکه تسهیلات بیش‌تر را نیز برای آنان فراهم سازیم.

سرپرست وزارت کار و امور اجتماعی افزود: واگیری ویروس کرونا، کشورمان را نسبت به کشورهای دیگر سه برابر بیش‌تر آسیب رسانیده‌است و برای ترمیم این آشفتگی، ما به کمک‌های بیش‌تر بین‌المللی نیاز داریم.

آقای ته‌ینج تعهد سپرد که برای رسیده‌گی به مشکلات مؤسسات خارجی در پیوند به جواز کار اتباع خارجی، هئیت چهار نفری را موظف می‌سازد و از خانم پیپر خواست تا مدارک اثبات ادعاهای شان را نیز به دسترس وزارت کار و امور اجتماعی قرار دهند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۹:۸
Background image

توزیع مواد خوراکی برای ۴۴ خانوادهٔ نادار و نیازمند در بغلان

قاری نصرت‌الله پارسا؛ رییس کار و امور اجتماعی ولایت بغلان می‌گوید که برای ۴۴ خانوادهٔ نادار و نیازمند در آن ولایت، ۷ قلم مواد خوراکی را که از سوی اشخاص خیِر کمک گردیده بود، به مستحقین. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۹:۷
Background image

یک‌جاسازی ۲۸ کودک رد مرزی با خانواده‌های‌شان در ولایت‌های سرپل و فاریاب

بیست و هشت تن از کودکان رد مرزی کشور ایران (۱۴ تن در ولایت سرپل و ۱۴ تن دیگر در فاریاب) که به همکاری نهاد حرکت به سوی مصئونیت (MPO) و دفتر وارچایلد از نیمروز و هرات به ریاست‌های کار و. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۹:۴
Background image

یک‌جاسازی ۶ کودک رد مرزی با خانواده‌های‌شان در فاریاب

شش‌تن از کودکان رد مرزی کشور ایران که از مرکز شهر میمنه و ولسوالی‌های ولایت فاریاب بوده و به همکاری دفتر وارچایلد از هرات به ریاست کار و امور اجتماعی ولایت فاریاب آورده شده بودند، پس از. . .

باز گشت به اخبار