دیدار سرپرست وزارت کار و امور اجتماعی با رییس مؤسسۀ هاجر

naweed_admin
شنبه ۱۴۰۱/۳/۱۴ - ۲۰:۴۱
W


ملا عبدالولي څارنوال (حاجي وارث) سرپرست وزارت کار و امور اجتماعی در دفتر کار اش با جان دی وال رییس اجرایوی مؤسسۀ هاجر در کشور دیدار کرد.
در این دیدار تعارفی، برعلاوۀ سرپرست وزارت کار و امور اجتماعی، مولوی عبدالسلام سعادت معین امور کار، مولوی شرف الدین شرف رییس دفتر مقام وزارت، فیضان احمد کاکر رییس عمومی پرورشگاه‌های کشور، مولوی عبدالعزیز رییس سکرتریت اطفال و شریف الله شرافت رییس تنظیم تأمنیات اجتماعی نیز حضور داشتند که در آن روی چالش‌ها و مشکلات اطفال در کتگوری‌های گوناگون بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
 ملا عبدالولي څارنوال (حاجي وارث)  سرپرست وزارت کار و امور اجتماعی ضمن سپاس‌گزاری از همکاری‌های مؤسسۀ هاجر در کشور، از رییس آن نهاد خواست که در بخش اطفال و دیگر بخش‌های کاری این وزارت کمک وهمکاری‌های دیگر مؤسسات را نیز جلب نمایند تا در این شرایط دشوار با اطفال کشور همکاری صورت گیرد.
سرپرست وزارت کار و امور اجتماعی گفت: ا.ا.ا به ویژه وزارت کار و امور اجتماعی منحیث یک سازمان دولتی متعهد به همکاری همه‌جانبه در تطبیق پروژه‌ها با این‌گونه سازمان‌های امداد رسان می‌باشد.
ملا عبدالولي څارنوال (حاجي وارث)  سرپرست وزارت کار و امور اجتماعی از مؤسسۀ هاجر و دیگر نهادهای همکار بین‌المللی تقاضا نمود تا افزون بر تطبیق پروژه‌ها در ساحات شهری کشور، به ساحات دهات نیز توجهٔ ویژه نمایند؛ چون در بیست سال گذشته، مناطق روستایی از هرگونه خدمات و کمک‌ها محروم بودند.
مولوی عبدالسلام سعادت معین امور کار وزارت نیز در پیوند به ارزش آموزش و پرورش بهتر کودکان صحبت نموده، افزود: چون اطفال آیندۀ یک کشور اند، پس باید در تربیۀ آن‌ها از دقت بیش‌تر کار گرفته شود و برای آیندۀ بهتر کشور و پیشرفت آن باید به تمامی اطفال کشور رسیده‌گی صورت گیرد که در این عرصه برعلاوهٔ حکومت، باید تمامی سازمان‌های امدادرسان همکاری کرده و مسوولیت اسلامی و شرعی خود را ادا نمایند.
آقای جان دی وال؛ رییس اجراییۀ مؤسسۀ هاجر در افغانستان گفت: این سازمان برای آیندۀ بهتر اطفال مصروف فعالیت می‌باشد و تا این دم، شماری از اطفال آسیب‌پذیر و بی‌بضاعت را زیر پوشش خدمات خویش قرار داده و این سازمان متعهد است تا در محدودۀ امکانات خویش در این عرصه همکاری بیش‌تر نمایند
گفتنی‌است که مؤسسۀ هاجر، با مرکز اطفال مواجه با تأخر ذهنی وزارت کار و امور اجتماعی واقع کارتۀ چهارم شهر کابل همکاری داشته و در آیندۀ نزدیک پس از بحث و مذاکره، تفاهم‌نامۀ دو جانبۀ همکاری و هم‌آهنگی را با وزارت کار و امور اجتماعی امضا خواهد کرد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۸
Background image

توزیع ابزار کار برای ۵۱ تن از کارآموزان در تخار

برای پنجاه و یک تن از کارگران روی جاده و آسیب‌پذیر که به اساس هم‌آهنگی ریاست کار و امور اجتماعی ولایت تخار از سوی مؤسسهٔ خدمات انکشافی و رفاهی افغانستان در بخش‌های ترمیم مبایل، خیاطی،. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۴
Background image

یک‌جاسازی ۵۳ کودک رد مرزی با خانواده‌های‌شان در ولایت‌های هرات، فاریاب، غزنی، کندز و کاپیسا

پنجاه و سه تن از کودکان رد مرزی کشور ایران (۲۷ تن در هرات، ۲۱ تن در فاریاب، ۳ تن در غزنی، یک‌تن در کندز و یک‌تن در کاپیسا) که به همکاری نهاد حرکت به سوی مصئونیت (MPO) و دفتر وارچایلد از. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۲
Background image

توزیع بسته‌های پوشاک، برای ۳۰۰۰ کودک نیازمند و آسیب‌پذیر در هرات

به اساس تلاش و هم‌آهنگی ریاست کار و امور اجتماعی ولایت هرات با نهادهای امداد رسان؛ برای سه هزار تن از کودکان نیازمند و آسیب‌پذیر به همکاری دفتر آی آر سی (IRC) در ولسوالی‌های زنده جان و. . .

باز گشت به اخبار