دیدار معین امور مالی و اداری وزارت کار و امور اجتماعی با مسوولان بنیاد خیریهٔ «زمره» کشور ترکیه

naweed_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۳/۲ - ۸:۴۲
a

مولوی دین محمد حقبین؛ معین امور مالی و اداری وزارت کار و امور اجتماعی، در دفتر کار اش با محمد حسن مسوول بنیاد خیریهٔ «زمره» کشور ترکیه دیدار کرد. در این دیدار، مسوول بنیاد خیریهٔ «زمره» کشور ترکیه افزون بر ارایهٔ معلومات در پیوند به فعالیت‌ها و بخش‌های کاری آن نهاد؛ ابراز امیدواری کرد که هرگاه وزارت کار و امور اجتماعی در شهر کابل زمین در اختیار آن نهاد قرار دهد، یک باب دارالایتام اعمار می‌نمایند که با ساخت و ساز آن، برای ۲۵۰ تن از اطفال یتیم و بی‌سرپرست، زمینهٔ بود و باش و آموزش فراهم می‌شود. سپس، معین امور مالی و اداری این وزارت در سخنانی ضمن ستایش از کمک‌های کشور دوست ترکیه گفت: از این که افغان‌ها از دیر زمان بدین‌سو با مشکلات فراوان رو به رو اند، امید است که کشور ترکیه مردم افغانستان را یاری نموده و در بخش‌های گوناگون، با آنان کمک و همکاری لازم داشته باشد. مولوی حقبین ابراز آماده‌گی نموده افزود که یک اندازه زمین مربوط به وزارت کار و امور اجتماعی، به خاطر ساخت و ساز دارالایتام، به آن نهاد واگذار خواهد شد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۷:۵۵
Background image

یک‌جاسازی ۱۳کودک رد مرزی با خانواده‌های‌شان در ولایت‌های سرپل، لغمان، میدان وردک و فاریاب

سیزده تن از کودکان رد مرزی کشور ایران (۹ تن در سرپل، دوتن در لغمان، یک‌تن در میدان وردک و یک تن دیگر در فاریاب) که به همکاری نهاد حرکت به سوی مصئونیت (MPO) و دفتر وارچایلد از نیمروز و. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۶:۱۸
Background image

یک‌جاسازی ۱۵ کودک رد مرزی با خانواده‌های‌شان در فاریاب، دایکندی و غزنی

پانزده تن از کودکان رد مرزی کشور ایران (۶ تن در فاریاب، ۶ تن در دایکندی و ۳ تن دیگر در غزنی) که به همکاری دفتر وارچایلد از هرات به ریاست‌های کار و امور اجتماعی ولایت‌های یادشده آورده. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۳:۴۱
Background image

یک‌جاسازی ۱۰کودک رد مرزی و مففقودی با خانواده‌های‌شان در فاریاب، کاپیسا، بغلان و میدان وردک

ده تن از کودکان رد مرزی کشور ایران و مفقودی (۶ تن در فاریاب، دوتن در کاپیسا، یک تن در بغلان و یک‌تن دیگر در میدان وردک) که به همکاری نهاد حرکت به سوی مصئونیت (MPO) و دفتر وارچایلد از. . .

باز گشت به اخبار