دیدار معین امور کار با معین امور جوانان

naweed_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۰:۸
E

مولوی محمد زاهد؛ معین امور کار وزارت کار و امور اجتماعی در دفتر کار اش با مولوی محمد یونس راشد معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ دیدار کرد.

در این دیدار، در پیوند به مشکلات بی‌کاری جوانان و رسیده‌گی به نیروی جوان کاری در کشور بحث شد.
مولوی محمد یونس راشد؛ معین امور جوانان، از طرح و راه‌اندازی نشست‌ها به منظور اصلاح فکری جوانان در ولایت‌های گوناگون کشور یادآوری نموده، کم‌بود زمینه‌های کاری به جوانان را از مشکلات اساسی در کشور دانسته گفت: هرگاه فرصت‌های کاری به جوانان فراهم شود، فرار مغزها تا اندازه‌ای کاهش خواهد یافت که در این زمینه باید کارهای اساسی انجام شود.
سپس مولوی محمد زاهد؛ معین امور کار، از زمینه‌سازی فرصت‌های کاری برای جوانان در مراکز فنی و حرفه‌ای این وزارت یادآوری نموده افزود: به خاطر رسیده‌گی به مشکل بی‌کاری در کشور، قرار است کنفرانس ملی کار نیز در روزهای آینده راه‌اندازی شود و راه‌ حل‌های اساسی به این مشکل جستجو گردد.
در پایان؛ معین امور کار به خاطر پیش‌برد بهتر کارها، بر ایجاد هم‌آهنگی بیش‌تر میان این دو معینیت تأکید کرد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۲۱:۹
Background image

یک‌جاسازی ۱۳ کودک رد مرزی با خانواده‌های‌شان در ننگرهار، بلخ و کاپیسا

سیزده تن از کودکان رد مرزی کشورهای ایران و پاکستان (۶ تن در ننگرهار، ۵ تن در بلخ و ۲ تن دیگر در کاپیسا) که به همکاری نهاد پشتیبانی از کودکان جنگ (War child)، دفتر حرکت به سوی مصٔونیت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۲۱:۷
Background image

پرداخت حقوق ماهانهٔ ۳۳ تن از حرفه‌آموزان در ولایت سرپل

به اساس تلاش و هم‌آهنگی ریاست کار و امور اجتماعی ولایت سرپل؛ برای ۳۳ تن از شاگردان پروژهٔ فنی و حرفه‌ای بخش ترمیم موترسایکل در آن ولایت، برای هر فرد مبلغ ۶۴۰۰ افغانی (جمعاً دو صد و. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۲۱:۵
Background image

یک‌جاسازی ۱۳ کودک رد مرزی با خانواده‌های‌شان در بلخ، فاریاب و ننگرهار

سیزده تن از کودکان رد مرزی کشورهای ایران و پاکستان (۵ تن در بلخ، ۵ تن در فاریاب و ۳ تن دیگر در ننگرهار) که به همکاری نهاد پشتیبانی از کودکان جنگ (War child)، دفتر حرکت به سوی مصٔونیت. . .

باز گشت به اخبار