امضای تفاهم‌نامهٔ همکاری میان وزارت کار و امور اجتماعی و مؤسسهٔ وارچایلد انگستان

naweed_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۶/۲۹ - ۲۱:۴۹
Q

 

این تفاهم‌نامه، از سوی ملا عبدالولي څارنوال (حاجي وارث) سرپرست وزارت کار و امور اجتماعی و خلیل احمد فضلجو نمایندهٔ نهاد وارچایلد کشور انگستان به امضا رسید که بر مبنای آن، خدماتی مانند گسترش نهادهای کوچک داخلی، کمک نقدی با خانواده‌ها و کودکان آسیب‌دیده و نگهداری بهتر کودکان ارایه خواهد شد.
ملا عبدالولي څارنوال (حاجي وارث) سرپرست وزارت کار و امور اجتماعی؛ هنگام امضای این تفاهم‌نامه، از مسوولان آن نهاد خواست که تمامی کارهای شان را برابر با مواد مندرج تفاهم‌نامه و مطابق به اصول امارت اسلامی افغانستان به پیش ببرند و از چگونگی پیشرفت کارها به گونه‌ٔ همیشگی به این وزارت گزارش دهند.
سپس،‌ خليل احمد فضلجو؛ نمایندهٔ مؤسسهٔ وارچایلد انگلستان در سخنانی،‌ همکاری حکومت را در ارایهٔ خدمات آن نهاد بسیار ارزنده و ضروری دانسته، ضمن سپاس‌گزاری از وزارت کار و امور اجتماعی، تعهد سپرد که تمامی کارهای شان را در هم‌آهنگی با رهبری این وزارت به پیش برده و از رهنمودهای نیک بزرگان بهره خواهند گرفت.
گفتنی‌است که به اساس این تفاهم‌نامه، در ولایت هرات از سوی مؤسسهٔ وارچایلد انگلستان به ارزش نه صد و سه هزار و یک‌صد و هفتاد و شش/ ۹۰۳۱۷۶ دالر امریکایی در بخش‌های یادشده خدمات ارایه می‌شود.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۹:۸
Background image

توزیع مواد خوراکی برای ۴۴ خانوادهٔ نادار و نیازمند در بغلان

قاری نصرت‌الله پارسا؛ رییس کار و امور اجتماعی ولایت بغلان می‌گوید که برای ۴۴ خانوادهٔ نادار و نیازمند در آن ولایت، ۷ قلم مواد خوراکی را که از سوی اشخاص خیِر کمک گردیده بود، به مستحقین. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۹:۷
Background image

یک‌جاسازی ۲۸ کودک رد مرزی با خانواده‌های‌شان در ولایت‌های سرپل و فاریاب

بیست و هشت تن از کودکان رد مرزی کشور ایران (۱۴ تن در ولایت سرپل و ۱۴ تن دیگر در فاریاب) که به همکاری نهاد حرکت به سوی مصئونیت (MPO) و دفتر وارچایلد از نیمروز و هرات به ریاست‌های کار و. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۹:۴
Background image

یک‌جاسازی ۶ کودک رد مرزی با خانواده‌های‌شان در فاریاب

شش‌تن از کودکان رد مرزی کشور ایران که از مرکز شهر میمنه و ولسوالی‌های ولایت فاریاب بوده و به همکاری دفتر وارچایلد از هرات به ریاست کار و امور اجتماعی ولایت فاریاب آورده شده بودند، پس از. . .

باز گشت به اخبار