توزیع بسته‌های خوراکی برای ۶۰۰ خانوادۀ نیازمند در هرات

naweed_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۸:۵۱
E

به اساس تلاش و هم‌آهنگی ریاست کار و امور اجتماعی هرات با نهادهای امداد رسان؛ برای شش‌صد خانوادۀ‌ نیازمند، بسته‌های خوراکی ویژۀ رمضانی (به هر خانواده؛ برنج، روغن، ماکارونی، شکر، نخود و چای)  از سوی «نهاد خیریهٔ امام جواد» توزیع شد.

حافظ میرزا محمد ابو منصور؛ رییس کار و امور اجتماعی هرات ‌گفت: روند سروی و شناسایی نیازمندان در آن ولایت آغاز گردیده و در آینده نیز با شمار دیگری از خانواده‌های نادار و نیازمند کمک خواهد شد.
رییس کار و امور اجتماعی هرات با سپاس‌گزاری از نهاد خیریهٔ امام جواد، از دیگر نهادهای امداد رسان نیز خواست تا با نیازمندان در آن ولایت کمک نمایند.
گفتنی‌است که در چند روز پسین، ۱۷۷۰خانوادهٔ نادار و نیازمند در ولایت هرات از کمک‌های خوراکی ویژهٔ رمضانی بهره‌مند شده‌اند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۲۱:۹
Background image

یک‌جاسازی ۱۳ کودک رد مرزی با خانواده‌های‌شان در ننگرهار، بلخ و کاپیسا

سیزده تن از کودکان رد مرزی کشورهای ایران و پاکستان (۶ تن در ننگرهار، ۵ تن در بلخ و ۲ تن دیگر در کاپیسا) که به همکاری نهاد پشتیبانی از کودکان جنگ (War child)، دفتر حرکت به سوی مصٔونیت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۲۱:۷
Background image

پرداخت حقوق ماهانهٔ ۳۳ تن از حرفه‌آموزان در ولایت سرپل

به اساس تلاش و هم‌آهنگی ریاست کار و امور اجتماعی ولایت سرپل؛ برای ۳۳ تن از شاگردان پروژهٔ فنی و حرفه‌ای بخش ترمیم موترسایکل در آن ولایت، برای هر فرد مبلغ ۶۴۰۰ افغانی (جمعاً دو صد و. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۲۱:۵
Background image

یک‌جاسازی ۱۳ کودک رد مرزی با خانواده‌های‌شان در بلخ، فاریاب و ننگرهار

سیزده تن از کودکان رد مرزی کشورهای ایران و پاکستان (۵ تن در بلخ، ۵ تن در فاریاب و ۳ تن دیگر در ننگرهار) که به همکاری نهاد پشتیبانی از کودکان جنگ (War child)، دفتر حرکت به سوی مصٔونیت. . .

باز گشت به اخبار