دیدار وزير کار و امور اجتماعی با سفير ايران

publish
چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۰
۲

بشير احمد ته‌ينج؛ وزير کار و امور اجتماعی در دفتر کار اش با بهادر امينيان سفير جمهوری اسلامی ايران مقيم کابل دیدار نمود.

وزير کار و امور اجتماعی ضمن ابراز خوش آمديد به سفير جمهوری اسلامی ايران، افغانستان و ايران را دو کشور دوست، همسايه‌ی نيک و دارای فرهنگ مشترک خوانده، از همکاری‌های هميشگی آن کشور با مردم افغانستان سپاس‌گزاری کرد.

در اين دیدار، هر دو طرف پيرامون موضوعات گوناگون؛ چون آموزش فن و حرفه، پرورشگاه‌ها، کودکستان‌ها، فراهم نمودن ارتقای ظرفيت کارمندان اين وزارت و کارگران افغان در ايران، صحبت همه جانبه نموده و روی‌ همکاری‌های بيش‌تر تاکيد نمودند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۸:۵۸
Background image

یک‌جاسازی ۱۳ کودک رد مرزی در ولایت‌های فاریاب و بلخ

 

سیزده تن از کودکان رد مرزی کشور ایران (۱۱ تن در فاریاب و ۲ تن دیگر در بلخ) که به همکاری نهاد پشتیبانی از کودکان جنگ (War Child) از ولایت هرات به ریاست‌های کار و امور اجتماعی ولایت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۸:۵۵
Background image

توزیع ۲۱۱۵ قطعه جواز کار به اتباع داخلی و خارجی در ماه حمل سال ۱۴۰۳

ریاست عمومی‌ قوای‌ بشری وزارت کار و امور اجتماعی از  صدود شدن «۲۱۱۵» جواز کار برای اتباع داخلی و خارجی در ماه حمل سال ۱۴۰۳ خبر داده‌است.
گفته می‌شود که این رقم در بخش‌های‌ تحصیلات عالی. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۸:۵۲
Background image

توزیع ۷۶۱۵ قطعه جواز کار برای اتباع داخلی و خارجی در هرات

ریاست کار و امور اجتماعی ولایت هرات در سال ۱۴۰۲ هجری خورشیدی؛ ۷۶۱۵ قطعه جواز کار را برای اتباع داخلی و خارجی توزیع نموده‌است.
حافظ میرزا محمد ابو منصور؛ رییس کار و امور اجتماعی ولایت. . .

باز گشت به اخبار