یک‌جاسازی ۲۸ کودک رد مرزی با خانواده‌های‌شان در ولایت‌های سرپل و فاریاب

naweed_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۹:۷

بیست و هشت تن از کودکان رد مرزی کشور ایران (۱۴ تن در ولایت سرپل و ۱۴ تن دیگر در فاریاب) که به همکاری نهاد حرکت به سوی مصئونیت (MPO) و دفتر وارچایلد از نیمروز و هرات به ریاست‌های کار و امور اجتماعی ولایت‌های یادشده آورده شده بودند، به خانواده‌های‌شان سپرده شدند.
خانواده‌های این کودکان؛ از ریاستهای کار و امور اجتماعی ولایت‌های سرپل و فاریاب و هم‌چنان از دفتر وارچایلد و نهاد حرکت به سوی مصئونیت (MPO) به خاطر انتقال مصئون فرزندان‌شان سپاس‌گزاری کرده، تعهد سپردند که کودکان‌شان را شامل مکتب نموده و در آموزش و پرورش آنان از هرگونه تلاش دریغ  نخواهند کرد.
گفتنی‌است که هزینه‌های خوراک، پوشاک و کرایۀ راه این کودکان از سوی نهاد حرکت به سوی مصئونیت (MPO) و دفتر وارچایلد، فراهم و پرداخت شده‌‌است.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۸:۵۸
Background image

یک‌جاسازی ۱۳ کودک رد مرزی در ولایت‌های فاریاب و بلخ

 

سیزده تن از کودکان رد مرزی کشور ایران (۱۱ تن در فاریاب و ۲ تن دیگر در بلخ) که به همکاری نهاد پشتیبانی از کودکان جنگ (War Child) از ولایت هرات به ریاست‌های کار و امور اجتماعی ولایت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۸:۵۵
Background image

توزیع ۲۱۱۵ قطعه جواز کار به اتباع داخلی و خارجی در ماه حمل سال ۱۴۰۳

ریاست عمومی‌ قوای‌ بشری وزارت کار و امور اجتماعی از  صدود شدن «۲۱۱۵» جواز کار برای اتباع داخلی و خارجی در ماه حمل سال ۱۴۰۳ خبر داده‌است.
گفته می‌شود که این رقم در بخش‌های‌ تحصیلات عالی. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۸:۵۲
Background image

توزیع ۷۶۱۵ قطعه جواز کار برای اتباع داخلی و خارجی در هرات

ریاست کار و امور اجتماعی ولایت هرات در سال ۱۴۰۲ هجری خورشیدی؛ ۷۶۱۵ قطعه جواز کار را برای اتباع داخلی و خارجی توزیع نموده‌است.
حافظ میرزا محمد ابو منصور؛ رییس کار و امور اجتماعی ولایت. . .

باز گشت به اخبار