آمریت مرکز ارایه خدمات

sofia_karimi
یکشنبه ۱۳۹۹/۵/۲۶ - ۱۲:۵۳

Publish Date

Closing Date

عنوان وظیفه:          آمر مرکز ارئه خدمات(one stop shop) 

بست:       3

وزارت یا اداره:       وزارت کار و امور اجتماعی

بخش مربوطه:         معینیت مالی و اداری

موقعیت پست:          کابل

تعداد پست:              (1)

گزارشده به:             معین مالی واداری

گزارش¬گیر از:      کارمندان تحت اثر (مطابق ساختار تشکیلاتی)

کد:           001

تاریخ بازنگری:      27/5/1399

....................................................................................................................................................................................................................... ............................................................................................................

هدف وظیفه: مدیریت و  تنظیم امور اجراات مراجعین در خصوص ارتباط و هماهنگی به ریاست های داخلی به منظور حل مشکلات و عرضه خدمات اجرائیوی سریع، موثر، مفید و جلب رضایت مراجعین اداره.

.................................................................................................................................................................................................................................................... ...............................................................................

صلاحیت و مسئولیت های وظیفوی:

وظایف تخصصی:

1.            ارتباط، تیلفونی، انترنت خطی با تمام ریاست های مرکزی و واحد های دومی وزارت جهت اخذ معلومات و حل مشکل مراجعین.

2.            ترتیب و تنظیم فارمت های مورد ضرورت خدمات مراجعین غرض ارسال به بخش های مربوطه.

3.            طرح پالیسی ها جهت فراهم آوری سهولت های لازم غرض سرعت در امور طی مراحل اسناد مراجعین به منظور خدمات سریع، موثر مفید و جلب رضایت مراجعین.

4.            کنترول و نظارت از تامین ارتباط کاری بخش های مربوطه با سایر ادارات به منظور برآورده شدن اهداف اداره در خصوص خدمت رسانی برای شهر وندان  .

وظایف مدیریتی:

5.            ترتیب پلان کاری ماهوار، ربعوار و سالانه آمریت مربوطه در مطابقت با پلان عمومی ریاست، بمنظور رسیدن به اهداف تعیین شده اداره.

6.            کنترول از دریافت تقاضا های مراجعین حین مراجعه به اداره به منظور حل مشکل آنها در زمان معین و طبق مقررات.

7.            ارایه مشوره های مسلکی و اتخاذ تصمیم در امر تحقق اهداف و پروگرام های اداره مربوطه.

8.            مدیریت ومراقبت کارکنان تحت اثر، بمنظورحصول اطمینان ازاستخدام، رشد، تشویق وآموزش آنها.

9.            انکشاف و انتقال مهارت های مسلکی به شیوه تدویر ورکشاپ ها، سیمینار ها و آموزش های جریان کار.

10.          ارائه گزارش ماهوار، ربعوار،سالانه و عندالضرورت از فعالیتها و دست آورد های آمریت مربوطه به معین مالی و اداری.

11.          اجرای سایر وظایف که از طرف مقامات ذیصلاح مطابق قوانین، مقررات و اهداف وزارت/ اداره مربوطه سپرده میشود.

وظایف هماهنگی:

12.          همکاری در طی مراحل تمام جواز های خارجی و داخلی این وزارت از طریق آمریت مرکز ارائه خدمات بخاطر جلوگیری از ضیاع وقت.

13.          ایجاد روابط و هماهنگی با بخش های ریاست مربوطه و سایر بخش ها بمنظور حصول اهداف متوقعه اداره.

.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

شرایط استخدام (سطح تحصیل و تجربه کاری):

این لایحۀ وظایف با در نظر داشت مواد 7، 8 و 34 قانون کارکنان خدمات ملکی با حد اقل شرایط و معیارهای ذیل ترتیب گردیده است:

1.            رشته تحصیلی: داشتن حداقل سند تحصیلی لیسانس در یکی از رشته های: اداره و تجارت، اداره عامه، مدیریت منجمنت، مدیریت عمومی، مدیریت و رهبری، حقوق، پالیسی عامه، حکومت داری خوب، اقتصاد، مدیریت دولتی، ارتباطات، از موسسات ملی و بین المللی از داخل و  یا خارج از کشور و به درجه تحصیلی بالاتر در رشته های متذکره ارجحیت داده میشود.

2.            تجربه کاری:

الف: حد اقل دو سال تجربه کاری مرتبط به وظیفه از موسسات ملی و بین المللی از داخل و  یا خارج از کشور.

ب: داشتن (5) سال تجربه کاری مرتبط برای خلاف رشته مشروط بر (نافذ بودن و عدم تعدیل بند 7 ماده 14 طرزالعمل تعیینات بست های سوم، چهارم، پنجم و ششم کارکنان خدمات ملکی).

3.            مهارت های لازم: تسلط به یکی از زبان های رسمی( پشتو ویا دری) و آشنایی (تحریر و تکلم) با زبان انگلیسی و مهارت های کمپیوتری در برنامه های مرتبط به وظیفه.

نوت: افراد دارای معلولیت واجد شرایط فوق میتوانند برای احراز این بست درخواست نمایند.

4.            موارد تشویقی:

الف: (5) نمره امتیازی برای بست های سوم و چهارم، و (3) نمره امتیازی برای بست های اول و دوم به اساس طرزالعمل استخدام اشخاص دارای معلولیت برای افراد دارای معلولیت

ب: (5) نمره امتیازی برای قشر اناث به اساس طرزالعمل استخدام.

Related VacanciesShow all

Back to vacancies