تدقیق کننده قوانین و کنوینسونهای بین المللی کار

sofia_karimi
یکشنبه ۱۳۹۹/۵/۲۶ - ۱۳:۶

Publish Date

Closing Date

عنوان وظیفه:          تدقیق کننده قوانین  کنوانسونهای بین المللی کار

بست:       4

وزارت یا اداره:       وزارت کار و امور اجتماعی

بخش مربوطه:         ریاست تقنین و حقوق کار

موقعیت پست:          کابل

تعداد پست:              (1)

گزارشده به:             آمر طرح و تسوید اسناد تقنینی

گزارش¬گیر از:      ندارد

کد:           56

تاریخ بازنگری:      25/5/1399

..................................................................................................................................................................................................................................................................................................

هدف وظیفه: مطالعه، و تدقیق قوانین کنوانسونهای بین المللی کار با در نظر داشت نیاز جامعه و رعایت استندرد های قبول شده کار .  ..................................................................................................................................................................................................................................................................................................

صلاحیت و مسئولیت های وظیفوی:

وظایف تخصصی:

1.            تدقیق و ارائه مشوره ها بر طرح ، تسوید و طی مراحل قوانین ومقررات مرتبط به کارجهت انفاذ آن.

2.            مطالعه مستمری قوانین ، مقررات و ارائه مشوره در تدقیق ، تعدیل و ترمیم  قوانین و مقررات مرتبط به کار با درنظرداشت نیازجامعه ورعایت استندرد ها ی قبول شده کنوانسیونهای بین المللی کار.

وظایف مدیریتی:

3.            ترتیب پلان کاری ماهوار، ربعوار و سالانه در مطابقت با پلان عمومی، بمنظور رسیدن به اهداف تعیین شده اداره.

4.            ترتیب گزارشات پیرامون تدقیق ، تعدیل ، تزئیدو ترمیم  قوانین و مقررات مرتبط به کار جهت ارائه ان به مقامات ذیصلاح.

5.            ارائه گزارش ماهوار، ربعوار، سالانه و عندالضرورت از فعالیت ها و دست آورد های مربوطه به آمر بخش.

6.            اجرای سایر وظایف که از طرف مقامات ذیصلاح مطابق قوانین، مقررات و اهداف وزارت/ اداره مربوطه سپرده میشود.

وظایف همآهنگی:

7.            تامین ارتباط با دیپارتمنت های داخل اداره،  ادارات دولتی و وزارت ها عندالضرورت جهت پیشبرد امور تدقیق قوانین کنوانسونهای بین المللی کار.

8.            ایجاد روابط و هماهنگی با بخش های ریاست مربوطه و سایر بخش ها بمنظور حصول اهداف متوقعه اداره.

.............................................................................................................................................................................................................................................................................................

شرایط استخدام (سطح تحصیل و تجربه کاری):

این لایحۀ وظایف با در نظر داشت مواد 7، 8 و 34  قانون کارکنان خدمات ملکی با حد اقل شرایط و معیارهای ذیل ترتیب گردیده است:

 

1.            رشته تحصیلی: داشتن حداقل سند تحصیلی لیسانس در یکی از رشته های: حقوق و علوم سیاسی، شرعیات ( فقه و قانون) از موسسات ملی و بین المللی از داخل و یا خارج کشور و به درجه تحصیلی بالاتر در رشته های متذکره ارجحیت داده میشود.

2.            تجربه کاری:  حد اقل یک سال تجربه کاری مرتبط به وظیفه برای حایز سند لیسانس از موسسات ملی و بین المللی از داخل و  یا خارج از کشور.

3.            مهارت های لازم: تسلط به یکی از لسان های رسمی( پشتو ویا دری) و آشنایی (تحریر و تکلم) با لسان انگلیسی و مهارت های کمپیوتری در برنامه های مرتبط به وظیفه.

نوت: افراد دارای معلولیت واجد شرایط فوق میتوانند برای احراز این بست درخواست نمایند.

4.            موارد تشویقی: الف: (5) نمره امتیازی برای بست های سوم و چهارم، و (3) نمره امتیازی برای بست های اول و دوم به اساس طرزالعمل استخدام اشخاص دارای معلولیت برای افراد دارای معلولیت .

      ب: (5) نمره امتیازی برای قشر اناث به اساس طرزالعمل استخدام.

 

Related VacanciesShow all

Back to vacancies