مدیر عمومی استخدام کارکنان

sofia_karimi
یکشنبه ۱۳۹۹/۵/۲۶ - ۱۳:۳۱

Publish Date

Closing Date

عنوان وظیفه:          مدیر عمومی استخدام کارکنان  

بست:       4

نوعیت بست:           حمایوی

وزارت یا اداره:       کار و امور اجتماعی

بخش مربوطه:         ریاست منابع بشری 

موقعیت پست:          کابل

تعداد پست:              1

گزارشده به:             آمریت استخدام   

گزارش¬گیر از:      کارمندان تحت اثر  (مطابق ساختار تشکیلاتی)  

کد:           008

تاریخ بازنگری:      27/5/1399

....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

هدف وظیفه:  نظارت ازطی مراحل پروسه استخدام (پلان استخدام بست ها، اعلان، توزیع فورمه، شارت لست ومطلع ساختــن کاندیدان شارت لست شده) مطابق به قوانین، مقررات و طرزالعمل ها مربوطه.

.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

صلاحیت و مسئولیت های وظیفوی:

وظایف تخصصی:

1.            طی مراحل پروسه استخـــدام (پلان استخدام بست های مرکزی و ولایتی، اعلان، توزیع فورمه، شارت لست، مطلع ساختــن کاندیدان شارت لست شده).

2.            ترتیب و تنظیم پلان استخدام کارکنان کمبود بخش های مرکزی و ولایتی اداره از طریق رقابت آزاد.

3.            چک و بررسی سوابق کاندیدان بخش های مرکزی و ولایتی ادارهو فرآهم آوری کمک به کمیته استخدام در پروسه شارت لست کاندیدان.

4.            نظارت از ترتیب و تنظیم اسناد کارکنان قراردادی مطابق به مقرره مربوط جهت استخدام انها در بست های کمبود.

5.            مطالعه، بررسی و نهایی ساختن دوسیه های رقابتی پروسه استخدام و آماده نمودن آن غرض منظوری.

6.            کنترول از امور مربوط به تقرر، تبدل، انفکاک، انفصال و تقرر مجدد کارکنان  و اتخاذ اجراات لازم در زمینه.

7.            تهیه و ترتیب سیستم فایلنگ به شکل کتبی و الکترونیکی، جهت حفظ و نگهداشت تمام اسناد پروسه استخدام در مطابقت به قانون.

وظایف مدیریتی:

8.            تهیه و ترتیب پلان کاری ماهوار، ربعوار و سالانه بخش مربوطه در مطابقت با پلان عمومی به منظور نیل به اهداف تعین شده اداره.

9.            مدیریت و نظارت از اجراآت کارکنان تحت اثر به منظور تسریع روند اجراات و بهبود امور محوله .

10.         انکشاف و انتقال مهارت های مسلکی به شیوه تدویر ورکشاپ ها، سیمینار ها و آموزش های جریان کار.

11.         ترتیب و ارائه گزارش ماهوار، ربعوار، سالانه و عندالضرورت از کارکرد ها و دست آورد ها به بخش مربوطه به آمر بخش.

12.         اجرای سایر وظایف که از طرف مقامات ذیصلاح مطابق احکام قانون، مقررات و اهداف اداره  به وی سپرده میشود.

وظایف هماهنگی:

13.         ترتیب پشنهادات  جهت اخذ احکام از مقام اداره در مورد انفکاک وتقرر مجدد در هماهنگی با آمریت سوانح.

14.         هماهنگی با بخش های مربوطه وزارت و کمیسیون مستقل اصلاحات اداری جهت طی مراحل بست های واجد شرایط استخدام در هماهنگی با رهبری وزارت.

15.         ایجاد روابط و هماهنگی با بخش های ریاست مربوطه و سایر بخش ها بمنظور حصول اهداف متوقعه اداره.

.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

شرایط استخدام (سطح تحصیل و تجربه کاری):

این لایحۀ وظایف با در نظر داشت مواد 7، 8 و 34 قانون کارکنان خدمات ملکی با حد اقل شرایط و معیارهای ذیل ترتیب گردیده است:

1.            رشته تحصیلی: داشتن حداقل سند تحصیلی لیسانس در یکی از رشته های: مدیریت منابع بشری، اداره و منجمینت، حقوق، اداره و تجارت، اداره عامه، پالیسی عامه، حکومت داری خوب، اقتصاد، مدیریت عمومی، مدیریت دولتی، مدیریت پرسونل از موسسات ملی و بین المللی از داخل و  یا خارج از کشور و به درجه تحصیلی بالاتر در رشته های متذکره ارجحیت داده میشود.

2.            تجربه کاری: الف: حد اقل یکسال تجربه کاری مرتبط به وظیفه برای حایز سند لیسانس از موسسات ملی و بین المللی از داخل و  یا خارج از کشور.

ب: داشتن (5) سال تجربه کاری مرتبط برای خلاف رشته مشروط بر (نافذ بودن و عدم تعدیل بند 7 ماده 14 طرزالعمل تعیینات بست های سوم، چهارم، پنجم و ششم کارکنان خدمات ملکی).

3.            مهارت های لازم: تسلط به یکی از لسان های رسمی( پشتو ویا دری) و آشنایی (تحریر و تکلم) با لسان انگلیسی و مهارت های کمپیوتری در برنامه های مرتبط به وظیفه.

نوت: افراد دارای معلولیت واجد شرایط فوق میتوانند برای احراز این بست درخواست نمایند.

4.            موارد تشویقی: الف: (5) نمره امتیازی برای بست های سوم و چهارم، و (3) نمره امتیازی برای بست های اول و دوم به اساس طرزالعمل استخدام اشخاص دارای معلولیت برای افراد دارای معلولیت .

ب: (5) نمره امتیازی برای قشر اناث به اساس طرزالعمل استخدام.

 

Related VacanciesShow all

Back to vacancies