روز جهانی کار و کارگر، خجسته‌باد!

publish
شنبه ۱۴۰۰/۲/۱۱ - ۹:۴
1

 

هیئت رهبری وزارت کار و امور اجتماعی؛ فرا رسیدن اول ماه می (روز جهانی کارگر) را به تمامی کارگران زحمت‌کش کشور، فرخنده‌باد و شادباش می‌گوید.
بدون تردید که مدنیت و آبادانی جهان کنونی به دستان پرتوان کارگران زحمت‌‌کش جوامع انسانی رقم خورده‌است و هیچ کشوری بدون پشتیبانی مستقیم کارگران به تمدن و پیش‌رفت، دست نمی‌یابد.
وزارت کار و امور اجتماعی با راه‌اندازی برنامه‌های تعریف شده؛ مکلف به پشتیبانی و تشویق کارگران افغانستان بوده و در این راستا با طرح قوانین، مقرره‌ها، پالیسی‌ها و دیگر اسناد مرتبط به کار و کارگر و نظارت از تطبیق آن خود را متعهد می‌داند.
ما برای حل چالش‌های کارگران افغانستان از مصئونیت گرفته تا پیش‌رفت و پشتیبانی از این قشر زحمت‌کش که با امکانات اندک توانسته‌اند در بازارکار کشور نقش خوب و سازنده‌ای ایفا نمایند، همواره خود را مکلف دانسته و تلاش‌های مان را دوچندان خواهیم ساخت.

بشیر احمد ته‌ینج
وزیر کار و امور اجتماعی

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۷:۵۵
Background image

یک‌جاسازی ۱۳کودک رد مرزی با خانواده‌های‌شان در ولایت‌های سرپل، لغمان، میدان وردک و فاریاب

سیزده تن از کودکان رد مرزی کشور ایران (۹ تن در سرپل، دوتن در لغمان، یک‌تن در میدان وردک و یک تن دیگر در فاریاب) که به همکاری نهاد حرکت به سوی مصئونیت (MPO) و دفتر وارچایلد از نیمروز و. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۶:۱۸
Background image

یک‌جاسازی ۱۵ کودک رد مرزی با خانواده‌های‌شان در فاریاب، دایکندی و غزنی

پانزده تن از کودکان رد مرزی کشور ایران (۶ تن در فاریاب، ۶ تن در دایکندی و ۳ تن دیگر در غزنی) که به همکاری دفتر وارچایلد از هرات به ریاست‌های کار و امور اجتماعی ولایت‌های یادشده آورده. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۳:۴۱
Background image

یک‌جاسازی ۱۰کودک رد مرزی و مففقودی با خانواده‌های‌شان در فاریاب، کاپیسا، بغلان و میدان وردک

ده تن از کودکان رد مرزی کشور ایران و مفقودی (۶ تن در فاریاب، دوتن در کاپیسا، یک تن در بغلان و یک‌تن دیگر در میدان وردک) که به همکاری نهاد حرکت به سوی مصئونیت (MPO) و دفتر وارچایلد از. . .

باز گشت به اخبار